Kings of Leon konsert

Tack alla ni som kommenterade på mitt förra inlägg. Det känns faktiskt bättre nu. Måste bara inse att det är klart dom kommer vara superglada när förra aupairen kommer hit och vara all over henne och inte mig, men det kanske tillochmed blir lite skönt. Sen verkar hon vara en jättesöt människa, så det blir nog bra det.

Idag har jag jobbat. Var till parken med pojkarna och sen har vi bara lekt här hemma och haft det mysigt.

Nu är jag ledig och ikväll blir det kings of leon konsert. Ska bli så kul. Dock kan ju typ bara 3 låtar med dom, hehe, men det ska nog bli bra ändå. Jag och Lisa ska åka efter att hon har slutat kl 3. Vi ska käka middag inne i Atlanta och sen började den halv åtta. Men nu är då frågan.... vad ska jag ha på mig? Är det en inomhus eller utomhusarena? Ingen aning. he he. Spelar dock ingen roll för det kommer ju vara varmt ute och säkertligen varmt inne i en arena också. Om dom inte har airconditon som bara tusan som amerikanerna är så duktiga på att ha.

Hoppas bara jag inte måste fickparkera igen... ;)

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0