Manikyr

Ursäkta att jag varit världens sämsta bloggerska nu, men jag har faktiskt varit borta. Världens finaste familj har ju varit på besök. Men mer om det ska jag skriva i ett annat inlägg.

Igår tog jag flyget från NYC kl 6 på morgonen. Kom hem hit runt 9tiden, och egentligen skulle jag börja jobba kl 18.00 på kvällen, men efter lite schemaändringar så började jag jobba så fort jag kom hem. Var dåligt trött då jag inte sovit något på natten typ. Jobbade riktigt länge också till typ 17.00 för min värdmamma blev jättesen. Sen jobbade jag lite på kvällen och sen åkte jag snabbt och träffade flickorna på Starbucks. Hade ju saknat mina små sötisar :) Dessutom var det Sarahs sista dag innan hon åker iväg på sin resemånad.

Idag jobbade jag till ca 16.00 ungefär. Min värdmamma hade så dåligt samvete att jag var tvungen att jobba så mycket igår när jag precis kom hem, så hon bjöd iväg mig och A på skönhetssalong. Jag tog pedikyr på naglarna :) Superhärligt och så fint! Och hur snäll är inte min värdmamma?

Föressten så lagade pappa min dator i NYC, den hade ju virus som bara tusan och jag trodde den var körd, så nu kan jag lyssna på youtube, spotify, surfa runt överallt och göra vad som helst... SÅÅÅ härligt så jag tror jag dör. Inser hur mycket min lille dator betyder <3 haha.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Anna

Faaaast på fingrarna heter det manikyr, pedikyr heter det bara på fötterna. Förresten är det väldigt roligt ljus på den bilden, du är ju inte grisrosa i verkligheten!



/SuperdrygAnna (som tycker om dig ändå)

2011-07-21 @ 00:45:04
URL: http://agynnhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0