Miss my family

Idag har jag jobbat. A hade state swim meet (simtävlingen för staten georgia) idag ungefär en timme bort så båda mina värdföräldrar var med på det. Därför jag jobbade. Jobbar ju vanligtvis inte fredagar annars. Jag tog med pojkarna mina till lekparken imorse. Var inte direkt soligt men ändå svettades jag som tusan. Varmt var det ju iförsig. Skulle egentligen jobbat till 7 ikväll, men eftersom A inte kom vidare till finalen så kom mina värdföräldrar hem nu för en halvtimme sen. Härligt. Funderar på att dra till poolen med E nu snart beroende på om han vill eller inte.

Ikväll ska jag ut och käka med tjejerna och träffa en ny tjej som flyttat hit. Lisa heter hon. Och är tysk. haha, kommer bli förvirrande det där med två tyska lisor. Hoppas hon är lika go som Lisa nr 1 ;)
Imon ska jag skjutsa Mia till flygplatsen, hon ska iväg på semester den skitungen och då tänkte jag och Anna och kanske Lisa(?) spendera lite tid i Atlanta :) Ska bli kul.

Saknar min fina familj som just nu befinner sig i Pennsylvania hos min syrra. Dock lämnar dom USA imon. Skulle verkligen ha varit superkul att spendera sista tiden med dom i PA, men tyvärr så hade jag pengabrist plus tidsbrist så det funkade inte. Men en superrolig tid i NY har jag haft med dom :) Sen kanske Jossan funderar på att komma hit en andra gång också vilket jag verkligen hoppas hon kan göra. Jag har ju också Julia nära, i Pennsylvania, som jag garanterat kommer att åka och hälsa på minst 1 gång till :)

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: angie

Hej! Superkul att följa någon annan som är på samma äventyr som jag snart ska på! :) Kul blogg, och kämpa på trots lite familjelängtan :)

2011-07-23 @ 14:26:12
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0