Parkhäng vid Kroger

Idag på förmiddagen så var jag och Anna iväg till min pool. Vi var där endast en timme så jag tänkte ju inte att jag behövde smörja in mig.. en timme senare och lite rödare så hade jag lärt mig min läxa. Solen är såå stark här, så alltid på med solskyddsfaktor. Vid två tiden hämtade vi först upp Mia och sen Giselle. Skjutsade Mia till flygplatsen och åkte sedan vidare till Atlanta. Vi hämtade upp en ny svensk aupair i Atlanta som heter Angelica. Snäll liten tös :)

Vi åkte till centennial park och gick runt och svettades. Idag var det svinhett, trodde jag skulle kollapsa av värmeslag där ett tag. Vi vandrade sen runt på Atlantic station lite och åt sedan middag på en restaurang. Sen åkte vi hemåt.'

Sen började det riktigt roliga. Jag och Anna bestämde oss då sen att åka till Kroger och handla lite choklad, för det var Anna sugen på . Vi gick på toaletten också och tydligen så har dom inte dörrar på toaletterna där.. eller oj, jo visst, bara samma färg som på väggarna. Lite inside joke det där. Vi tillbringade en liten tid på en parkbänd utanför kroger och kollade på folk, kommenterade folk på svenska, skrattade väldigt mycket. Ja, inte roligt alls egentligen men vi tyckte det. :)

Imon ska jag skjutsa A in till Atlanta, för hon ska på skådespelar klass i fyra timmar. Så jag är i Atlanta från 1 till 5. Ska kanske träffa Angelica, annars får jag väl underhålla mig själv i fyra timmar x)

xoxo
isa


Jag och nya Lisa från Tyskland på Smokey Bones igårkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0