Pictures of last night ended up online, Im screwed.. Oh well ;)

Hade en rolig kväll på Opera igår. Innan så var jag, Sarah, Anna, Lisa och Mia ute och käkade på Smokey Bones. Hade världens härligaste servitör som vi skrattade och skämtade jättemycket med. Tror vi alla blev lite kär i honom, även fast han var lite smått feminim. (jag trodde han var lagd åt andra hållet). Sen åkte jag, Sarah, Lisa och Mia till Opera. Jag körde så jag var nykter hela kvällen, helt okej.

Körde lite fel såklart, men hamnade rätt tillslut. Kom in VIP och slapp betala igen på Opera ;) Härligt med kontaker he he. Det var modevisning innan med sjukt snygga modeller. Dansa inte så mycket för båda jag och Mia hade så ont i fötterna av högklackade skorna så vi tillbringa lite tid med att sitta uppe vid VIP delen. Vi hamnade vid ett bord med en klubbägare, men det var så tråkigt så vi drog ner igen, hehe. Träffade en massa sköna typer och hade det allmänt trevligt. Dock nästa gång ska jag INTE köra och köra på plattare skor ;) Det blir bra det.

Kom hem runt 4 tiden (hatar att det tar så sjukt lång tid från Atlanta hem igen) och vaknade idag runt 11. Nu väntar jag på att Lisa ska vakna så ska vi dra till min pool och hänga där. Sen mer idag vet jag inte vad som händer. Får se vad vi hittar på ikväll. :)

xoxo
isa


bara vatten i min hand, var inte oroliga! Så amerikansk har jag inte blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0