PTC fick besök av familjen

Världens finaste familj landade här i USA förra måndagen. De flög vidare hit till Atlanta på tisdagen. Dom skulle komma runt 9 tiden på kvällen hit till Peachtree City, men efter lite krångel och förseningar så kom dom hit efter 11. Tog snabbt golfbilen till deras hotell och träffade dom. Började gråta när jag träffade dom. Trodde inte jag skulle göra det, men tror det var lite också att jag blev så nervös att jag inte skulle kunna träffa dom på kvällen då de aldrig kom hit och jag inte kunde få tag på dom.

onsdagen så jobbade jag. De chillade runt här i PTC och shoppade loss på Victoria Secret. Runt halv tre tiden så kom dom hit till mitt hus och träffade min värdpappa och barnen. Barnen var ju helt galna och tyckte det var superkul att min familj kom. Jossan och Ida blev ju buddies med E. Han saknar dom nu säger han, haha.
Vi tog E och A till poolen och var där några timmar. På kvällen åt jag och käkade en snabbis med dom och sen var jag tvungen att jobba på kvällen. Dock kom Jossan och Ida över och hängde med oss och de kikade på film och käkade popcorn med A medan jag la killarna mina. Så det var mysigt.

På torsdagen så var jag helledig då min värdfamilj åkte till Alabama och jag skulle iväg med familjen till NYC. Vårat flyg gick senare på eftermiddagen så vi åkte in till Atlanta och gick på Atlanta aquarium som ligger där. Väldigt coolt var det och en upplevelse. Vi kikade på delfin show :) Sen tog vi flyget till NYC!

Även fast det inte finns jättemycket att göra så önskar jag att vi hade haft några fler dagar tillsammans här i Peachtree city, och det vet jag att dom önskade också.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0