Thank God Its Friday

Idag på förmiddagen tog jag E och åkte till lekparken för att ha en playdate med Anna och hennes värdbarn. Sen käkade jag lunch med Anna, hennes värdbarn och hennes värdpappa. Har varit ledig hela dagen förutom ca 1 timme då min värdpappa åkte och klippte sig och frågade om jag kunde passa ungarna. Sen har jag legat vid poolen i några timmar nu :) Härligt, fast det är så äckligt varmt så det blir mest så att man sitter och svalkar av sig i poolen. Haha, en liten tjej där som har lekt med E vid poolen förut såg mig och frågade "Have you been a lifeguard? I recognize you from somewhere", haha.

Ikväll ska jag ut och käka med tjejerna mina. Ska bli mysigt. Senare visar det sig om det blir utgång (vilket jag hoppas på) eller bara fredagsmys hos någon av oss (vilket också iförsig skulle vara mysigt). Får se helt enkelt.

xoxo
isa


Jag och Anna en kväll på The Avenue. Lisa var fotogtrafen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0