Vart är alla ungdomar?

Sitter här nu och planerar inför när familjen kommer. Jag har städat och tvättat nu på morgonen och sen återstår att se vad som händer. Svårt att planera, för jag vet inte riktigt vad man kan göra här plus att det inte FINNS något att göra här. Haha. Men det ska nog bli bra ändå. Måste ändå komma ihåg att dom ändå säkert kommer vara helt fascinerade av allt här i USA ändå så.

Igår åkte jag till Mias pool och hängde där med Mia, Sandra och Mias värdfamilj. Hon har seriöst bästa värdfamiljen. Hennes värdpappa är typiska ungkarlen, haha. Var där till typ 5. Var lite molnigt då och då men brände mig gjorde jag ändå. Solen är så satans stark här. På kvällen ville vi ut och träffa folk men utan framgång hamnade vi på Taco Mac utan att träffa på någon. Vi undrade vart tusan alla ungdomar håller hus? Och inte alla 16åringar som alla verkar vara här. Servitrisen tipsade dock oss om ett ställe, så får se om det är ett bra tips.

Får se vad jag hittar på idag. Kanske träffar på Therese om hon kan, annars får jag väl hänga vid poolen eller något - ALLA är ju tusan borta (fortfarande ja) (och med alla menar jag Lisa och Anna, haha). Måste se över en 4th of July outfit också då det är runt hörnet.

xoxo
isa


Lisa & Jag en kväll utanför Annas hus då Lisa fick sin födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0