3barns tonårsmorsa på Walmart?

Idag sov jag ut och gick upp runt halv 11. Jag började jobba kl 14.00 men orkade inte riktigt dra mig iväg och göra något innan. Istället spelade jag lite wii med E och min värdmamma. Runt 4tiden åkte jag iväg med ungarna mina till först Walmart och sedan The Avenue. Hade planerat att kanske dra till poolen, men vi ändrade oss och drog och shoppade istället. Eller ja, A köpte ett födelsedagskort på Walmart och sen åkte vi och kollade i leksaksaffären Shaninigans eller hur tusan man stavar till det på The Avenue. Kom hem, åt middag och jag la barnen. Nu har jag slutat, eller ja för ett tag sen då men, och väntar otåligt på ett samtal från Bisera. Jag måste få tag på henne och veta om hon kan hämta mig när jag kommer hem från NY.

Tur att jag har min värdmamma som är en jäkel på att hitta bra och billiga flygbiljetter. Hade bara hittat flygbiljetter för 220 dollar men hon hittade en för 128 med taxer och allt. Skitbra. Nu gäller det bara att se NÄR jag kan åka, om min värdpappa kan hämta upp mig eller om Bisera kan. Får se, på ett sätt eller annat kommer jag väl hem :)

Imon jobbar jag till halv fyra tror jag och får se vad jag hittar på efter. Kanske spenderar eftermiddagen med Mia och Sandra beroende på vad dom gör.

xoxo
isa


En bild på alla oss svenskar från den svenska midsommar middagen hos Therese. Vi ser alla lite smått obekväma och stela ut - svenskar i ett nötskal? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0