Allt handlar om kommunikation

Åh, kommer ni ihåg att jag var nervös över en grej jag var tvungen att prata med mina värdföräldrar om? Jag och min värdmamma satt och snackade ett bra tag ikväll och då tog jag upp det. Och jag hade ju såklart missförstått allt. Tänker inte berätta vad det var, för det är inte så viktigt. Det var inte superallvarligt samtidigt som det såklart var lite allvarligt. Men som sagt, allt var bra, jag missförstånd lite grejer och livet är super. Såååå glad att jag snackade om det med min värdmamma ikväll. Kommunikation är allt alltså. Det handlade om en grej som jag trodde dom hade typ lurat mig på, eller inte lurat men inte talat om, men som i själva verkar visar sig vara en grej som gör så att jag får det snäppet bättre än andra aupairer. Tycker jag iallafall.


Livet är bra. Min värdfamilj är bäst. Mina vänner här är underbara och jag trivs som fisken. Och min familj kommer hit om ca 2 veckor. Livet kunde inte vara bättre.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0