En blöt midsommar

Midsommar igår då. Vad hände? Jo på morgonen tills ungefär 12 så var jag hemma med I medan de andra var på Es födelsedagsparty med hans vänner. Vi hade det mysigt hemma och lekte med bilar och var ute och lekte. På eftermiddagen slappade jag mest och åkte iväg och handlade lite inför kvällen på Walmart. Runt 7 tiden så åkte jag, min värdfamilj, Lisa, Mia, Mias kompis och hennes två värdbarn till poolen i vårat område. Vi käkade glass och jordgubbar och hade det trevligt. Dock var det dåligt väder så vi var de enda som var där och efter en stund drog det upp till storm och regnet öste ner och det åskade något rejält så vi bedrog oss hemåt. Jag och Lisa kände att vi ville hitta på något mer (eller mest jag då), så vi åkte till Taco Mac, käkade lite tacochips och drack lite läsk. Vi kände väl båda att vi var så trötta, plus att jag hade magont, så det blev inte en långvarig vistelse.

Vad ska man säga.. inte den bästa midsommaren man har haft precis, men det var fint med sällskapet man hade. Tråkigt att vädret var så pissigt, annars hade vi kunnat badat och haft det roligt i poolen, men men.. allt kan man ju inte få.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ensam hemma för värdfamiljen är i synagongan. Tycker det är så härligt att ha huset själv i några timmar sådär ibland. Jag försöker få tag i Therese, för jag vill åka in till Atlanta och träffa på henne, men skitungen svarar ju inte :( Får se vad jag hittar på idag.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0