"It look like a spaceship"

Idag sov jag ut till ungefär 10, skithärligt. Jag mötte upp Anna och hennes två kompisar som är här på besök från Sverige och vi vandrade runt på The Avenue och lunchade på Chick-Fil-A (seriöst, no more CFA för mig, jag spyr på det snart). Åkte till Target och jag träffade på Lisa där. Jag trodde Lisa hade en bil och hon trodde jag hade en bil, haha. För jag hade åkt dit med Anna i hennes golfbil och Lisa med sin mamma. Så det blev typ "do you have a car?" "No, I thougt you had a car" haha. Vi nödringde Sarah som fick komma och hämta oss.

På kvällen var det tänkt att vi skulle in till Atlanta för att kolla på en lasershow. Förstod inte riktigt vad det innebar, men vi skulle sitta på gräset på en filt och picknicka och kolla på något, och det tyckte jag lät bra. Jag, Lisa och Sarah bestämde oss för att åka tidigare och käka middag där. Vi käkade god mat på Pizza kitchen. Dock blev det jordens oväder (eller det var det när vi kom till Atlanta) så vi visste inte om lasershowen skulle ställas in eller inte. Så skulle Anna och hennes kompisar komma hit, men efter att ha åkt igenom stormen, varit tvungen att stanna för det spöregnade (och att åka i spöregn på interstaten i Atlanta är ju verkligen inget alternativ. Är ju läskigt att åka där när det är fint väder ändå) och sedan åkt lite vilse beslutade dom sig för att åka hem igen. 

Jag, Sarah och Lisa vandrade runt på HM, köpte cheesecake på Cheesecake factory och åkte sedan hemåt. Vi svängde förbi Anna där Lisa fick sin present av mig och Anna. Vi pratade och skrattade lite, Anna var som vanligt sitt galna och konstiga jag och sedan åkte vi hemåt. Och här sitter jag nu.

Imon ska jag på aupairmöte på förmiddagen och sen jobbar jag från 5 till kvällen. Ska bara hjälpa min värdmamma passa ungarna medan hon lagar mat och sedan hjälpa henne med läggningen, så det är inte mycket jobb precis.

xoxo
isa








Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men vad gullig du är isa! :) saknar dig också:(<3

2011-06-19 @ 09:12:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0