Its a good day today

Idag känner jag mig riktigt glad. Vet inte vad, men jag är lyckligt lottad med en fin värdfamilj och fina vänner här. Och fina vänner därhemma såklart och min underbara familj hemma. Dessutom så har jag och Lisa börjar planera lite roliga saker som vi kanske ska göra senare i sommar/till hösten, så det känns kul.

Idag så jobbade jag lite på morgonen till 10. Sen har jag bara slappat på mitt rum för det var dåligt väder, kollade på "Step up 3" och jobbade nu på kvällen.

Imon ska jag som sagt jobba min första fredag. Min 4åring ska ha kalas och kolla på en film på en bio (för första gången för honom) och lille I är lite för liten för det. Så då ska han och jag ha lite quality-time här hemma. Jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket. Ska bli mysigt att umgås bara vi två sådär i några timmar :) Slutar runt 12tiden, då ska jag iväg och handla lite inför kvällen. Vi ska träffas ett antal stycken vid min pool här i området och ha ett litet "poolparty". Det är pga att det är midsommar såklart, men det är inte direkt midsommarfirande, för vi har inte så mycket svenskt.

Men men. Nu tänkte jag kika på Laguna Beach (varje gång jag skriver det så kan jag inte kolla på det) men det funkade inte för min tv hittade inte det på netflix. Arsel. Jag tror jag ska lyssna på lite musik bara och sen sova.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0