Jag längtar

Suck. ALLA är borta nu känns det. Eller jobbar. Mia jobbar. Lisa åker bort idag. Anna åkert bort idag. Estefania jobbar. Elif jobbar. Bisera är borta. Återstår bara jag och Sarah. Så nu ska hon snart komma över och vi ska åka och käka frozen youghurt eller något sånt. Kan ju inte ligga vid poolen och bada (även fast jag vill) för det är den där jobbiga veckan som kommit. Succcccccck. Vilket problem jag har alltså.. ;) hehe.

Har kikat på lite grejer som jag och familjen kan hitta på när dom väl kommer hit. Suger ju lite att jag måste jobba när dom är här, men det blir bra ändå. Har jag tur så behöver jag inte jobba kväll på onsdagen, så då jag kan vara med dom mer. Annars har vi torsdagen i Atlanta tillsammans och sen bär det av till NY över helgen. Ska bli sååå kul. Har inte riktigt fattat att dom kommer HIT, men det börjar sjunka in litegrann nu. AAAAAAAAAAAAH, jag vill ha 12 juli NUUUUUU! (det är ju fan snart)

xoxo
isa


En sjukt gammal bild på familjen minus pontus i Stockholm för ett antal år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0