Jobb, pool, huvudvärk.

Idag jobbade jag till 12tiden ungefär. Jag var till parken med killarna på förmiddagen. Är för varmt ute nu för att kunna vara i parken, så om man ska vara där så måste man åka antingen supertidigt eller på kvällen. Vi åkte iväg kl 9 och jag trodde det skulle vara okej. NEJ. Varmt och svettigt och efter en halvtimme så begav vi oss hemåt igen. Dock tycker båda killarna (plus jag hehe) att det är roligt att åka i golfbilen, så det funkar ju liksom bra ändå.

Sen idag på eftermiddagen var jag iväg till poolen med min värdmamma och killarna och bara slappade. Det var lite molnigt så det var perfekt varmt idag. Inte för hett som det annars är. Nu ligger jag i min säng och har ont i huvudet. Skulle iväg till Starbucks med Elif och Sarah, men känner inte att jag är pigg för det. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk nu när 4th of July är runt hörnet. Ska bli sååå kul att få vara med om den högtiden. Men ja, ska tillbringa min kväll framför tvn tror jag :) Ska kolla på en film som min åtta-åring älskar och tipsade om. Typ som high school musical fast roligare sa hon. Ja, jag gillar ju lite mesiga tonårsfilmer så det blir nog bra ska ni se. Dessutom har jag ju fortfarande en halv chipspåse kvar som jag fick från mamma och pappa förut på posten. :)

Imon börjar jag jobba kl 14.00. Får se vad jag hittar på innan dess. Antingen tar jag en lång sovmorgon eller så åker jag iväg och shoppar lite. Måste dock hålla i pengar för jag har en massa roligheter att se framemot!

xoxo
isa


Saknar denna filur. Känns som jag inte sett henne på evigheter. Hon är i Florida nu den lilla skitungen på semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0