Middag och Bio

Ikväll ska jag på date.
Eller inte.
Men nästan så att det känns som det, ska nämligen först ut och käka med Lisa och sedan ska vi på bio.
Vi ska nog se Bridesmaids tror jag. Jag vill se Hangover 2 eller Pirates of the carabean (kan aldrig stava det) filmen, men hon har såklart sett båda.
Så nu ska jag fixa till mig lite och kika på Laguna Beach innan hon kommer och hämtar mig.

Har spöregnat och åskat mycket nu på eftermiddagen men nu verkar det bli lite bättre. Är dock svinkallt ute - 22 grader, men jämför man med vanliga temperaturer så är det kallt, he he.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 11:36:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0