Poolhäng, Walmart shopping och ungjävlar

Idag jobbade jag i typ 2-3 timmar på morgonen. Jag hängde med A när hon hade simträning och kikade på henne, för hon ville det. Och något vad imponerad jag är av henne. Hon tävlar i simning också och har kommit väldigt bra till i många tävlingar nu, typ etta eller tvåa. Och jag såg ju på träningen också hur svårt det verkar vara och vad hon överglänser många, även fast jag inte är så bra på simning eller vet mycket om det. Blir så stolt när jag ser henne och vet att hon är mitt värdbarn :)

Jag tänkte dra till Walmart och hängde på min värdfamilj som också tänkte åka dit. Jag köpte lite schampoo och balsam, solpuder och granola bars (mmmhmm, gott) sen på eftermiddagen gick jag till poolen och tog E med mig. Låg och solade och hade det härligt och fick bra med färg på mig idag :) Blev dock sjukt irriterad på två barn, speciellt ett, som var taskiga mot E. Jag hade lust att skrika på dom, seriöst. Och deras föräldrar gjorde inget, kanske inte såg det iförsig, men dom kan ju ha lite koll på ungarna sina. Dom ryckte vattenleksaker ur hans händer och frågade inte ens om lov om dom fick ta dom så han började gråta och sen försökte dom putta ner honom från hans vattenboard som han låg på. Seriöst, jag blir fan arg igen när jag skriver det. Ungjävlar sa jag surt på svenska lite tyst.

Sen jobbade jag nu på kvällen medan A var på simtävling. Hade en härlig eftermiddag/kväll med pojkarna mina. Försökte vara ute men insåg hur äckligt varmt det var ute. 36 grader idag och luftfuktighet på det. Nej tack, då vill jag helst inte vara ute om det inte är vid poolen.

Imon är jag ledig och då ska jag och Mia ta en roadtrip till Savannah. En stad här i GA som är jättevacker och värt att besöka enligt många. Mia ska hämta upp sin kompis från Sverige som landar där, så då passade vi på att göra det en heldag där då det tar ca 4 timmar att köra dit. Vi ska nog bara strosa omkring och kolla i affärer eller lägga oss på stranden. Det visar sig :) En härligt dag kommer det nog bli iallafall! Så imon kl 6 på morgonen drar vi härifrån.. dags att sova nu.

xoxo
isa


En bild från NY resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0