The Bridesmaids

Igår var en riktigt trevlig kväll. Jag hade ju tänkt mig att vi skulle äta middag tillsammans, men Lisa erkände att hon hade ätit innan hon hämtade upp mig. Dom bjöd henne på pizza - hur kunde hon tacka nej till det? Men så vi åkte till Moe´s, ett mexikansk ställe och jag käkade lite mat. Dock ingen hit. Gillar inte mexikansk mat så mycket och fattar inte varför jag köpte det IGEN när jag vet att jag inte gillar det. Sen åkte vi till bion men insåg att bion började om sisådär två timmar, så då åkte vi hem till Lisa. Första gången jag var hemma hos henne. Vi satt i hennes rum, käkade cupcakes och tysk choklad. Hon hade två byrålådor fulla av choklad från hennes mamma. Jiiiises.

Vi försökte planera in två grejer som vi jättegärna vill göra. En konsert och en basebollmatch. Basebollmatchen är i augusti, och hon skulle gå med sin familj som kommer då och bjöd med mig. Så jag sa till henne att fråga dom om det är okej om jag också följer med. Isånnafall gör jag det, fr jag vill gärna se en match. Sen ska vi se om vi kan gå på en kosert också, dock en onsdag så det är tveksamt ifall jag jobbar. Vilken det är säger jag inte, det säger jag senare om det visar sig att vi kan gå på den. Skulle dock vara superkul.

Sen åkte vi till bion och såg filmen "The Bridesmaids". Superrolig film. Och jag tror faktiskt jag hade två svenskar någonstans bakom mig. Är inte helt säkert. Antingen var det svenska eller något annat konstigt språk, hade svårt att höra. På hemvägen tog Lisa en sväng över gräset och vi höll på att skratta ihjäl oss.

Idag har jag jobbat lite på morgonen. Har skypat med Malin förut och ska nu kika på Laguna Beach. Börjar jobba igen kl 16.30 och ska iväg och kolla på A:s simtävling en snabbis med killarna.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0