Tisdag, vilken rolig rubrik

Idag har jag jobbat. Var till parken med killarna och träffade på Anna och hennes småtjejer. Så söta så. I är så fascinerad av så mycket folk att han blir helt tyst och blyg typ och kan bara stå och stirra på folk. Jag hade med matsäck också, så stor del av tiden gick åt att käka den kändes det som ;)

I har varit så söt mot mig idag och gett mig 2 kramar. Blir lite extra glad när han visar att han tycker om mig, för han är ju ändå bara 15 månader. Han börjar visa det mer och mer och jag antar väl att han börjar bli van med mig liksom. Man blir alltid så glad på morgonen när man går in till hans rum och han ler stort när han ser än. Han är, enligt mig, världens sötaste baby.

Slutade runt halv tre och skypade först med mammi ett bra tag och sedan med Malin. :) Så härligt att prata med dom båda. Mamma och jag pratade om när hela familjen kommer hit, vilket är i juli. Längtar och det ska bli så roligt!

Nu ska jag iväg med Sarah och käka på Panda Express. Känns som att typ alla är borta. Anna åker till NY, Mia jobbar, Lisa är i Florida och Estefania är spårlöst försvunnen typ. Nä, men ingen av oss tjejer vet vart hon är konstigt nog. Men ska träffa upp Bisera sen också och kanske åka och shoppa med henne. Får se vad vi hittar på :)

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0