Two Swedes One Mall

I fredags när jag kom hem så åkte jag och träffade på Anna. Vi käkade middag på ett pastaställe som heter Mirko. Sen åkte vi och handlade lite godsaker och åkte vidare hem till Mia. Där kollade vi på "Red Riding Hood", som var en riktigt bra film med riktigt mycket ögongodis, hehe. Fy tusan vad rädd jag var när en kackerlacka började krypa på golvet. Jag skrek som en stucken gris och vi alla kutade ut ur rummet. Anna som var modigast av oss tre tog papper och kastade den i toaletten. Tack Anna! Jag måste erkänna att jag var lite chicken och inte bidrog med så mycket mer än att gallskrika och att peta på toalettstolen lite när vi skulle kolla om den var nedspolad.

Idag så blev det en shoppingdag med Mia. Jag tog bilen, hämtade upp henne och vi brummade iväg till Atlanta. Där åkte vi först till IKEA, köpte delikatesbollar och kikade runt. Sen drog vi vidare till Atlantic station och gick omkring lite. Men eftersom att det inte finns så mycket att shoppa där så åkte vi vidare till Lennox Square Mall. Bästa mallet. Okej, jag har inte varit på så många mall så min åsikt kanske inte betyder så mycket. Iallafall, vi shoppade loss. Jag shoppade en jättesöt svart shortsdress eller vad det heter, ett par shorts och en jättessnygg tshirt. Mia shoppade en hatt, som hon provade i 300 år, haha, lite underkläder och en väst. När vi skulle käka så kom det en kille och började ragga och frågade om vi rökte på. Nej sa vi. "You should do that" sa han. Så nu är vi bjudna på knarkfest nästa helg som vi ska på. haha, nej skojar bara mamma och pappa. "I dont think so" sa vi istället. Haha. Det är väl Atlanta i ett nötskal? Nejdå.

Vi avslutade kvällen med att åka till Ashley Park här i Newnan och shoppa oss ett par solglasögon och Mia shoppade även en keps.

Imon börjar jag jobba kl 12, så ska passa på att städa, tvätta och skypa lite innan dess!

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0