Vänner här och vänner där



På fredag är det midsommar. Ingen riktig midsommar utan att fira med de två bästa människorna som finns ♥
En sommar utan dig Lollo känns bara helt fel. Våra minnen tillsammans är sånna som man kommer sitta och skratta åt och minnas tillbaka när man är en gammal tant på ålderdomshemmet.

Saknar mina vänner därhemma. Även fast jag har fina vänner här, så är det inte samma sak. Här känns det som att man får vara glad för de vänner man har fått här medan hemma så valde man ju ändå de vänner som passade perfekt ihop med en själv. Här är utbudet inte lika stort om man säger så. Dock är mina två söta svenska vänninor här guldvärda och jag kan verkligen inte fått träffat på finare svenskar

& till mina vänner hemma i Sverige; Tro inte att jag glömmer bort er bara för att jag inte hör av mig till er så mycket. Jag är urusel på att höra av mig och här har man i princip inte så mycket tid över till att skypa och prata med alla man vill prata med. När man har tid över så vill man uppleva USA. Och glöm inte bort mig bara för att vi inte hörs av. Om 1 år är jag tillbaka och jag hoppas att inget kommer att ha förändrats. Men blåögd vore väl jag om jag trodde så. Men i slutändan så är det de äkta vännerna som finns kvar, i ur och skur.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0