Världens finaste familj kommer hit

Om 2 veckor kommer familjen hit. HIT. Jag kan inte fatta det. Kommer inte fatta det när dom är här. Kommer inte fatta det när dom åkt hem. Dom kommer hit den 12de Juli, stannar tills den 14de här i PTC med mig. Jag jobbar men ska umgås med dom när jag är ledig. Den 14de ska vi en tripp till Atlanta på förmiddagen och sen på eftermiddagen åker vi allesammans till New York City. Där träffar vi på Julia och tillbringar några dagar alla tllsammans där. Ska bli sååååå roligt. Den 18de juli på en måndag flyger jag hem till Atlanta igen. De andra drar iväg till Pennsylvania några dagar efter och tillbringar 2 dagar där med Julia.

I New York är jag i princip lika turistig som familjen, så tror dom får kolla upp vad vi ska hitta på. Dock här i PTC och Atlanta är det ju jag som bor här som måste hålla i trådarna. Roligt tycker jag. Har redan kollat upp en massa grejer vi kan hitta på, men ska försöka planera mer snart. ÅHÅÅHÅ, ska bli så himla kul ♥

Tyvärr kommer inte min fina bror hit, men han kanske kommer i höst istället :)

xoxo
isa


familjen minus pappa och pontus. (kunde inte hitta en bra bild på oss alla tillsammans)

Kommentarer
Postat av: Malin

& i höst kommer världens finaste vänner ;) <3

2011-06-30 @ 21:57:28
URL: http://krulledamm.blogg.se/
Postat av: Malin

& i höst kommer världens finaste vänner! ;) <3

2011-06-30 @ 21:58:33
URL: http://krulledamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0