-

Gah, just nu blir jag så jävla stressad och förvirrad. CC ringde mig precis och pratade med mig om ambassadtid och vilket datum jag ska flytta. Dom vill att jag och mina värdföräldrar ska  bestämma oss snart så att det inte blir för ont om tid. För just nu ser det ut som att det blir den 21a. Men då är det ju också att jag måste kunna lita på att mina vföräldras kontakt på ambassaden gör så att jag får mitt visum samma dag som jag är där. Oså måste boston skicka mig ett nytt DS-2019 papper eftersom det står på mitt nuvarande att jag flyttar den 28de. ÅH JAG ORKAR INTE. Jag blir helt förvirrad. Skrev nu till min vmamma att vi nog inte kan vänta tills den 11e med att se om jag får en tidigare ambassadtid utan måste bestämma oss nu om jag ska åka den 21a eller inte. Så att dom kan skicka mig dom där jädra papprena. Varför måste vara så himlans massa papper att hålla reda på för? Och blir det nå krångel så att jag inte får mitt visum innan jag åker den 21a så måste jag vänta tills den 28de.. fast det tror jag inte det blir. Många har ju ändå fått sitt visum dagen efter att dom varit på ambassaden.

Aja. Blir bara så stressad och jag kan ju inte riktigt börja förbereda mig för min flytt psykiskt liksom eftersom jag inte vet exakt när det kommer bli.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0