17 mars

Ja herrejisses. Nu är det... 3 hela dagar kvar tills jag lämnar lilla tråkiga Sverige och beger mig ut i världen. Men det känns inte kan jag lova. Är inte ett dugg nervös eller har nå resfeber alls. Just för att det inte känns som att jag ska åka. Ska nog dock försöka skriva en lista över vad jag ska fixa och köpa nu innan jag åker. Sen ska jag fixa mig en lista där jag har min vfamiljs adress och telefon nummer och min LCCs adress och telefonnummer. Ifall något händer liksom.

Ja, som det ser ut nu så är det bara jag som åker från Arlanda kl 8 den 21a mars. Alla andra svenska aupairer åker senare. jag vill också åka då :( Jag vill inte åka helt ensam :( Gud så tråkigt. Är inte direkt orolig eller rädd att jag ska hamna fel eller så. Är ju direktflyg så hur svårt kan det bli? Men känns bara som att alla andra kommer ha det jätteroligt och klicka med varandra innan jag träffar alla. Så är alla bästisar oså står jag där helt ensam och övergiven. Det lilla svarta fåret. Får börja snacka tyska och låtsas vara en tysk. Kan ju iallafall säga "Nein", "Danke", "Scheisse". Fast det kommer jag nog inte så långt på.

Imon är det min sista arbetsdag på Scandic. Ni förstår nog inte hur glad jag är över att sluta där. Missförstå mig inte, jag har trivts där (ja, inte med alla..heh) och det är ett helt okej jobb. Man vill ju ha pengar liksom. Men att ha jobbat där i snart 6 år nu.. jag börjar bli less. Så ja. Ska bli fruktansvärt skönt att sluta imon! :)

Om en vecka så är jag i NYC. Klockan är då fyra och jag åker runt i en NYC tour buss! iiiiiih

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Julia

Woho! Glöm inte att ta hem mina skor från scandic ;) Eller släng dom rättare sagt, slitna som fan!!

2011-03-17 @ 23:27:59
Postat av: Leia ♥

LÅter så spännande!! :D

2011-03-18 @ 17:25:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0