"All good things come to those who wait"

Min värdmammas fina citat där som rubrik. Okey, glöm mitt förra klagande inlägg. Just då fick jag bara panik och allt kändes stressigt.. men allt ordnade upp sig så fort som bara den. Min värdmamma mailade mig tillbaka och sa att hon faktiskt tänkt på det igårkväll att vi nästan borda spika datumet så att det inte blir några sista-minuten problem. Så hon hade faktiskt ringt Boston kontoret och bett dom boka en biljett åt mig.

Så alltså flyttar jag den 21a mars. PUNKT. Får se vilken tid planet går och hur min mellanlandning blir!

Chattade också med min värdmamma på skype då vi snackade om b.la. det och en annan väääldigt spännande grej. Ser ut som att jag, min värdmamma och barnen ska ut på äventyr i sommar. Kommer berätta om det mer senare. Just nu får ni bli lite nyfikna ^^

Nu ska jag äta god thaimat och bara chilla!

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0