Citat

Om man ska citera någon som säger något roligt så är det helt klart min fyraåring. Han kan säga helt knäppa och roliga saker. Och gulliga också.

Igår sa han till mig;
"I really like your blabla" (kommer inte ihåg vad han sa där)
jag bara "Oh, you mean my tanktop?"
"Yeah. Thank you for telling me what it was"

haha, Så söt. Ibland kan han vara jätte artig och ibland inte lika.
Han säger hela tiden till hans föräldrar att han älskar dom. Min värdfamilj är väldigt kärleksfulla. Tror han sa andra dagen till mig att han älskade mig och han har sagt det ett antal gånger. Dock är ju inte det lika starkt som det skulle vara att säga så i Sverige.
Igår när vi var på target så sa han "Isa, I love you".

Oså sa han när vi åkte till IKEA
"Isa, is this Sweden?"
"No, its Atlanta.."
hahaha. Så söt.

Han säger ju också typ varannan mening typ "Hey, watch this!" oså fjantar han omkring sig och dansar och slår sig på sjärten. Han är dock lite envis, men han är så go också. Först så kallade han mig Issie, men efter att mina värdföräldrar rättar honom hela tiden så har han börjat lära sig. Dom vill att jag ska kallas det jag kallas hemma, vilket jag uppskattar :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh, jag veeet ! vi får verkligen försöka styra något snart, annars i sommar ! (:



gu, det är så himla kul att läsa att du har det bra ! Dina kids verkar snäppet snällare än mina. Mina är mest galna , eller iaf idag och igår . De har väl upptäckt att jag kommer stanna typ "forever" så att de kan köra med mig och att jag inte är någon gäst som stannar ett par dagar :P

2011-03-31 @ 15:58:25
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0