Det är en bra dag...

För att;
DET ÄR 1 DYGN TILLS JAG ÅKER.
Idag blir det till att packa som en tok och fixa iordning det sista som bör fixas. Städa rummet också kom mamma och sa att jag skulle göra.. :<

LOLLO FYLLER 20 ÅR!
Mitt hjärta fyller systemet och jag kan inte vara där och fira henne. Känns surt, men jaja. Hoppas att hon får en underbar dag :) ♥

Förövrigt var det en fin kväll igår. Var hemma hos Malin som fyllt 21 år. Hade trevligt och drog sen ut på krogen. Gick på Mc dondalds efteråt med Elin och Jenny och fick höra om en kille som blivit påkörd av bussen. Hemskt. Hoppas det gick bra för honom!

Nej, nu ska jag ut och sätta mig i solen. Är sjukligt fint väder här nu. Men kan dock inte jämföras med hur fint det verkar vara i PTC!

xoxo
isa


I en av dom där golfbilarna är det jag som sitter om en snar framtid. HAHA, kommer känna mig så jävla fånig. Men antar att man vänjer sig vid det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0