Double bypass

Igår skypade jag med min värdfamilj igen. Skypade en stund med min åttaåring. Hon var sjuk och hade varit hemma hela dagen. Sen skypade jag med min värdmamma. Vi pratade om lite allt möjligt. Lite om jag har alla papper inför ambassaden och så och inför resan, vilken resväska jag ska ha. Sen pratade vi även om lite annat. Bla. glass och mat, haha. Min värdfamilj verkar äta rätt nyttigt så det känns bra. Min värdmamma tipsade om en restaurang i Midtown Atlanta som hon tyckte jag skulle prova på här, som heter The Vortex Bar & Grill. Där serverar dom räääätt så onyttigt mat, hah. Hamburgare och allt. Dom har en som heter "Double bypass burger" som består av bla dubbla cheeseburgare I hamburgaren och typ 10 skivor ost och bacon och allt möjligt. Jises. Den SKA jag prova på, haha.

Vi pratade även lite om vädret. Det var ca 18 grader varmt där nu, och jag sa att det var rätt så varmt enligt mig. Herregud, det är ju typ sen vår för oss liksom. Min värdmamma sa att dom tyckte det var rätt kallt. HAHA, snacka om bortskämda med vädret :) Jag kommer trivas som fisken i vattnet. Säger man så?

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0