Forsta dagen avklarad

Halla. Nu ska jag skriva har igen sa mamma har nagot att lasa nar hon vaknar =) Hej mamma *vink*
Idag har det varit lektionerna hela dagen fran kl 8.15 till 18.30. Men lite break och lunch emellan saklart. Fick en kak lada idag nar jag var i skolan. Det var min vardfamilj som hade skickat hit. Sa sott av dom tycker jag. Typiska judiska kakor var det. Dom hade skrivit ett litet meddelande pa ladan att dom visste att det inte var sarskligt god mat har (det ar det verkligen inte. men man klarar sig) sa jag fick kakorna sa att jag skulle klara mig igenom veckan.

Ikvall ska jag till affarerna har i narheten med svenskarna plus en dansk. Vi ska val hanga omkring dar och kopa nagot gott och typiskt amerikanskt. Idag kopte jag biljetten till NYC trippen pa torsdag. Aven en tripp upp i Top of rock. Kommer nog bli kulkul.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0