Keep on dancing till the world ends

Love that song!
Idag har jag vandrat på stan med Jossan. Jag betalade in visumavgiften och sen så köpte jag mig en resväska. Snygg och bra! Och billig var den också, var på rea. Nu har jag test-packat. Har packat i alla kläder som jag ska ha med minus underkläderna. Plus skor och presenterna. Blev ca 13 kilo. När den "riktiga" packningen sker så kommer det bli lite tyngre när toalettväskan och sminket och smycken och allt sånt där småplock också packas ner.. men annars så känns det som att allt kommer få plats!

Nu har jag chattat lite med min värdmamma på facebook. Vi snackade lite om shopping, hehe. Converse är ju sjukt billiga i USA. När jag berättade att dom kostar ca 700 så kunde hon inte förstå hur det kunde vara så dyrt. Inte jag heller måste jag säga. Kommer ju garanterat shoppa ihjäl mig på skor därborta. Dock hade inte PTC suuuperbra shopping, så får väl dra mig in till Atlanta när jag ska shoppa. Men ska ju spendera 3 timmar där varje gång mitt värdbarn är på sin work academy. Så då kan jag shoppa lite (mycket) under de timmarna.

Jaja. Imon är det ambassaden. Hoppas allt går enligt planerna, dvs att jag får mitt Visum imon i handen. Det ska nog gå bra. Ska dock åka härifrån Gävle kl 5(!!!) imorgon bitti för att vara i god tid till ambassaden om det skulle bli köer eller om vi skulle åka vilse. Det ska nog gå bra.

Nu ska jag snart borsta tänderna och göra mig redo för kvällen. Kika på Big Brother och sedan sova!

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0