Mina flygtider

ÄNTLIGEN har jag fått mina flygtider. Såååklart fick jag den tidiga tiden på morgonen. Vet hur många som helst som flyger 12.40 och hade hoppats på att få flyga då också. Men men, det blir bra ändå.

21 mars från Stockholm, Arlanda kl 08.00 (svensk tid)
Landar i Newarks international airport, Newark, NJ 12.10 (NY tid)
Skumt det där med att landa i New Jersey. Ca 2 mil från NYC om jag har rätt. Men tydligen så räknar många den flygplatsen till NYs flygplats, även fast den inte ligger i delstaten. Jaja.

Eftersom att jag sedan ska till Georgia som ligger ca 15 timmar från NY så blir det inrikesflyg. Tar ca 2½ timme, så det är inte så farligt.
25 mars från Newark, NJ 16.15
Landar i Hartsfield Atlanta International Airport, Atlanta, GA 18.50


Newark & Hartsfield

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Stackars dig som fick den tidiga! Jag fick 11.45 och det är typ ingen som flyger då. Som du sa: alla flyger 12.40...

2011-03-11 @ 16:19:52
URL: http://www.juliabergstedt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0