New Directions from Mckinley High



Älskar, älskar, ÄLSKAR Glee.
Utan tvekan en av de bästa serierna, om inte den bästa? Började kolla på den för ett tag sen då jag helt enkelt bestämde mig för att ge det en chans då jag hört att den ska vara så bra. Och inte blev jag besviken. Nej nej. Kollade igenom hela första säsongen och andra (så långt det hade kommit) på en kort stund. Helt enkelt några veckor intensivt Glee-tittande. Det sänds på tisdagar i USA och kommer alltså upp på internet för att kolla på för oss svenskar på onsdagar.

En bra serie med väldigt talangfulla människor. Inte undra på att det har blivit en av USA:s mest framgångsrika serier. Här är videorna på några av mina favorit uppträdande. Och ja, jag gillar verkligen The Warblers (en Gleeclub från en annan skola) och speciellt Darren Chris som spelar Blaine.

Mycket lovord om Glee, men som sagt - en av världens bästa serier. Ge det en chans, ni kommer inte bli besvikna. Läser du min blogg och är ett stor Glee-fan, vilket uppträdande är bäst enligt dig? (av alla, inte bara av de som jag visar här)

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Julia Nylén

Jag älskar killarna version av confession/it's my life :D

2011-03-13 @ 23:54:19
URL: http://enlitenaupair.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag äääääälskar Brintey-avsnittet! Jag kan inte hjälpa det, jag bara älskar hur det gjorde alla hennes låtar. Fast det hade varit lite bättre utan Britney herself men ändå! :P

2011-03-14 @ 06:51:49
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Sannie

Jag säger inte att jag inte känner medlidande för våra medmänniskor. Jag säger inte att jag inte bryr mig, för jag har inget hjärta av sten. Allt som sker är fruktansvärt. Vi i Sverige är väldigt givmilda och skänker otroligt mycket pengar till välgörenhet för att hjälpa till, det är jag mycket medveten om. Jag tror folk inte riktigt läser mellan raderna i denna text även om den har sina brister.

2011-03-14 @ 13:02:50
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0