Pa skolan

Framme pa skolan nu. Nu ar det ju sjukt drygt att skriva pa skolans datorer, men maste gora det for det gar inte att koppla upp pa internet pa min dator. Jag hittar inte natverket. Men en som jobbar har sa att det kunde droja lite innan det syns.

Jaja. Ar sjukt trott. Vaknade ju faksitk vid halv fyra tiden inatt svensk tid och har varit vaken sen dess. Och ska ju inte lagga mig an pa ett tag iallafall. Klockan ar ju bara halv sju har. Flygresan var dryyyg som tusan. Fick skitont i magen, bara for jag brukar fa det nar jag flyger plus att vi fick mat i borjan och sen precis i slutet av flygresan sa jag holl ju pa att do av hunger da. Aja, det gick bra. Traffade pa en tjej som ocksa skulle som aupair, men med STS, som hade flygit med mig hela flyget utan att vi hade vetat om det. Haha. Aja vi tillbringade iallfall tiden pa newarks flygplats tillsammans. Hon skulle till NY.

Btw, sa var det en svensk kandis med pa mitt plan. Kommer dock inte ihag hans namn saklart..

Ar ensam europe har nu. De andra kommer senare. Just nu ar det bara australienare, latinamerikaner och asiater har. Osa jag da. Latinamerikaner ar sjukt daliga pa engelska. Jag och en tjej akta fran flygplatsen idag tillsammans och hon kunde knappt snacka alls. Det var bara hon och jag sa vi blev skjutsade med bil. Sjukt harlig. Akta genom New Jerseys slumkvarter. Skitigt som bara tusen, fula fattiga hus och ja.. trodde ju att vilken manniska som helst skulle dra fram en pistol. Nej, skojar bara. Men det var inte vackert. Sag ocksa ett antal skolbussar och ett typiskt amerikansk motell. Var ju inte vackert men sa typiskt amerikansk att man bara vill bo dar nagon dag eller tva.
Nar jag och latinamerikanskan anlanda till skolan sa gick vi och tog oss en macka i matsalen och sen har jag duschat. Ar saa sjukt trott. Mina ogon ar alldeles roda. Vill bara lagga mig och sova nu. Blir ju garanterat ingen sen kvall!

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Glenn

Det var Papa Dee.

2011-03-22 @ 15:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0