Presenter

Idag var jag ner på stan med Elin. Vi hade siktet inställt på BR leksaker. Eller ja, en sväng förbi Flanör hanns också med för att luncha med Engström och Alner :-) Sen vandrade vi runt på BR leksaker huuur länge som helst. Kunde inte bstämma mig för vad jag skulle köpa. Men så kom jag ut sen med några leksaker till min 8åring och min 4åring. Supernöjd och hoppas på att dom också blir nöjda för dom :) 1åringen kikade jag runt lite efter och jag tror jag har hittat vad jag ska köpa till honom. En superhärligt gosedjur och sen såg jag en ursöt tshirt där det stod något så sött som jag inte kommer ihåg nu. Men kunde inte köpa till honom för mina pengar tog slut, hehe. Köpte dock en grej till mina värdföräldrar också :)

Äh, nu skriver jag ut vad jag köpte här. Visst att jag har gett min värdmamma länken till min blogg, men tror knappast att hon brukar kika in här. Och gör hon mot förmodan det, och översätter så tror jag inte att hon säger till barnen. Till min åttaåring så köpte jag ett pysselset. Då fick man typ 6 små burkar som man kan dekorera med glitterlim och en massa olika dekoratiner. Supersött var det och hoppas att hon gillar det. Hon gillar att pyssla och måla oså, så jag hoppas hon blir glad för det. Min 4åring är galen i bilar så han fick en svensk polisbil (han hade fått en tysk av deras förra aupair, så då kan han börja samla på dom :)) plus lite billego. Sen har jag två barnböcker hemma som min 8åring och min 4åring ska få. Sen köpte jag en skål till mina värdföräldrar i form av en bock. Just för att Gävle är känt för våran julbock som brinner varje år :) Sen ska jag köpa lite Ahlgrens bilar som dom kan fylla skålen med och även Gevalia kaffe för min värdpappa gillar kaffe!

Så det är det! Glad att jag nästan är klar med presenterna nu!

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0