Presenter

Har börjar fundera på vad jag ska ha med mig för presenter till familjen. Ja, många aupairer gör så och det tycker jag är riktigt bra faktiskt. Barnen kommer ju garanterat gilla det. Presenter är ju en klar fördel för att få barnen att gilla en, pang så har man fått pluspoäng direkt! Så har funderat och funderat, och jag tror jag vet vad jag ska köpa till dom nu. Är inte helt säker, utan ska kika runt lite.

Mailade också med deras förra aupair Christina som hjälpte mig lite med idéer. Hur snällt som helst! Nu måste jag ju dock hålla mig från att köpa allt för mycket så det inte får plats i resväskan. Nu har ju jag dock skickat min blogglänk till min värdmamma eftersom hon frågade om jag hade gjort en blogg. Så nu kan jag ju inte skriva här vad jag ska köpa, hon kanske använder google translate?

Om någon har en superbra idé på en present så hojta gärna till. Alla förslag är välkomna!

Nu måste jag hjälpa Erika med ett mail till hennes värdfamilj. Jag är hennes personliga mail-are. Kopierat något på sistone Erika? hehe. Nelå. :)

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hittade precis till din blogg! Roligt att läsa om din matchningsprocess :)

2011-03-02 @ 09:30:52
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0