Shoes is a girls best friend

Fasar inför den dagen jag ska packa. Tror allt kommer funka rätt bra med att packa ner grejer förutom.. skor! Skor väger ju så mycket så man kan ju inte direkt packa med hur många som helst. Har ju på mig ett par när jag åker.. men sen då, hur många är vettigt att packa ner? Skulle packa nu till Övik som jag kanske ska till imon över helgen och hade stor beslutsångest över vilket par heels jag skulle ta med mig. Fick bli två. Jag kunde inte välja.

Har inte överdrivet mycket skor men älskar dom som mina små bebisar. Kommer bli tufft att skiljes åt.. kanske tuffare än familjen tillochmed? Nejdå. Men jag kommer ju garanterat komma att tänka att "varför tog jag inte med dom?" om något par skor under mitt år därborta. Någon som känner igen sig?
Kanske har ni något annat som ni tror kommer bli svårt att packa ner, eller att INTE packa ner dvs? Tell me!

xoxo
isa



Kommentarer
Postat av: Julia Nylén

YEJJ! vad roligt att du flyttar den 21 då. att det är spikat. och på tal om packning.. Asså packa inte för mycket skor. Det är ganska billigt här har jag hört. Speciellt converse (!!) som ska jag införskaffa mig. Woho! Sen finns det faktiskt mycket fina kläder här må jag säga :):) Så i helgen ska jag shoppa, wohooo!

2011-03-04 @ 00:27:53
URL: http://enlitenaupair.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet att jag finns kvar hemma så jag kommer & lånar kläder & skor av både dej & Julia när ni är borta ;) Dumt att dem bara ligger inklämda i ett skåp ett helt år ;) HAHHA <3

2011-03-05 @ 09:46:41
URL: http://krulledamm.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag trodde att jag skulle få det problemet jag också. Men jag har faktiskt mest vinterklackar just nu som tur är och de kommer ju inte komma till användning i Florida. Så det ser ut som att jag tar med mig 2 par converse och ett par gladiatorsandaler. Det ska nog gå fint! :) Det som kommer väga mest är nog presenterna till familjen. Vad ska du ge dina värdföräldrar föressten ?(:

2011-03-06 @ 12:12:49
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0