Svea



Blir jobbigt att lämna alla nära och kära, det blir det. Men det finns alltid skype som man kan höras på. Det kommer gå bra. Men en som det kommer bli vääldigt jobbigt att lämna är min älskade katt Svea. Hon är jordens mest keligaste katt och väldigt fäst vid mig och Julia. Nu har ju Julia åkt så hon har blivit ännu mer hängig efter mig. Följer mig hela tiden och sover hos mig varje natt. Nu sitter hon i mitt knä. Kanske ni tycker är konstigt att jag tycker det ska bli så svårt att lämna henne, men om ni kände henne så skulle ni förstå. Hon brukar vara helt förtvivlad när jag och Julia är bortresta och gå och jama i våra rum. Så ja, ska bli hemskt att lämna henne. Hon kommer ju inte förstå vart vi har tagit vägen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår vad du menar! När jag åker kommer jag sakna mina katter och hundar mest! Det är såna saker man tar för givet, när jag var på språkresa saknade jag inte mamma, jag saknade hundarna!

2011-03-20 @ 13:20:53
URL: http://Whathappensinamerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0