TVÅ VECKOR KVAR!!!!

Holla. Min blogg är tråkig just nu, men den blir sååå mycket bättre när jag flyttar. Hoppas jag, hehe. Nu har jag precis badat.. ni vet sådär länge så att skinnet på fingrarna blir alldeles skrynkligt. Usch, hatar det. Känner mig som 90 år. Jobbade idag och ska jobba imon också. Samla på mig pengar innan jag åker så jag kan resa runt i USA och inte behöva leva på vatten och bröd.

Ska skypa med min värdfamilj kl nio ikväll. Orkar inte med tidsskillnade, ska jämt bli så sent för mig. Eller ja, nio är väl inte så farligt ändådå. Vi tog då för mitt söta värdbarn kommer hem från skolan då och hon ville skypa med mig då. Haha, sååå söt hon är och hon kan verkar snacka öronen av en. Men det är kul.

Jaja, men till det mest viktiga:
IDAG ÄR DET PRICK TVÅ VECKOR TILLS JAG ÅKER!
insane alltså.
Fast känns dock som att det kommer gå tusen år tills jag får komma iväg. Men det är en massa grejer att fixa innan jag åker, eller mja sådär, så det tiden kanske bara springer bort.

Väntar på att min flygbiljett ska ploppa upp på min CC konto.. KOM IGEN DÅ! Jag vill inte åka svintidigt på morgonen, tack.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Alexics

RE: Ja det var tänkt så :)

Hade tänkt gå på high school där och satsa på musiken :)

2011-03-07 @ 19:08:58
URL: http://alexics.blogg.se/
Postat av: Alexics

RE: Jo det ska jag :)

2011-03-07 @ 21:38:53
URL: http://alexics.blogg.se/
Postat av: Alexics

*RE:*Antingen New York, Atlanta(Canada) eller Los Angeles!

2011-03-07 @ 22:19:31
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0