Andra dagen

Hallå. Ligger här i miin säng och är helt slut. Dagen har varit lång. Började med att E kom in i mitt rum imorse och sa "Isabelle, its morning!!". Han kallar mig för Issie, men min värdmamma säger åt honom att säga Isa. Får se om han lär sig, haha. Han är såå söt och rolig. På förmiddagen så åkte vi med golfbilen till en skog och vandrade runt där. Jättefint var det. Sen åkte vi tillbaka till huset och lekte med barnen, spelade mariocart, lekte hide and seek, lekte med legot och allt möjligt. Gav min värdfamilj presenterna till dom idag och dom blev jätteglada. Ahlgrens bilar var vääldigt uppskattade medan djungelvrål var inte så lyckat. Haha. Men jag sa till dom att många har svårt att äta det.

Åt jättegoda hamburgare som min värdmamma gjorde from scratch. Sen körde JAG hela familjen + min värdmammas syster till shoppingområdet här i närheten. Det gick väldigt bra måste jag säga. Blir nog inge problem med att köra här tror jag. Härligt med automat. Min värdfamilj skrek till "yaay, we have an aupair that can drive" haha. För dom har haft lite erfarenhet med det motsatta. Var inne på en bokaffär och kikade runt. Hittade en Glee bok som jag gillade, men hade inge pengar med mig. Sen körde jag runt lite där och min värdmamma pekade ut några bra affärer. Ska ju garanterat dit igen. Nu är jag supertrött. Barnen har lagt sig och jag vill också det. Haha. Nej men ska duscha och sen kika på någon film eller så, och sen sova.


Btw, så var det en tornadovarning idag. Det regnade väldigt mycket och åskade som satan. Det var vanligt här att det åskade så mycket sa min värdmamma. Alltså när det väl åskar så åskar det som tusan. Men det var lugnt. Nu kom A precis in och frågade om jag ville joina dem nere för popcorn och film. I do. Så. japp. Lovar att bättre mig och lägga in bilder.


xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: DIN SYSTERYSTER

Duktig flicka. Imorgon vill jag se rummet, I am so freaking excited.. woho!

2011-03-27 @ 04:02:28
URL: http://enlitenaupair.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Svar;

Ja, jag hoppas sannerligen att min familj dyker upp snart :) så segt...

Jaa, absolut! Jag kommer lätt följa din blogg hela året! :D Tycker det kommer bli spännande!

2011-03-27 @ 10:56:18
URL: http://elliesdiary.blogg.se/
Postat av: petra

bilder bilder bilder!!! :D

Du verkar ha det supermysigt, du anar inte vad mitt sug på att också åka iväg som au pair ökar när jag läser här :)

Hoppas verkligen jag kan komma o hälsa på dig iaf, har ev. fått jobb nu också (iaf i sommar) så här ska sparas! :D hihi <3

2011-03-27 @ 13:42:16
URL: http://petrasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0