Vad ska man ha med sig?

Okej. Måste ju erkänna att jag är rätt lugn vad gäller att jag ska resa om två dagar. Men har börjar få liiiite halvt panik nu över packningen. Tänkte ju ta allt imon men har insett att något kan gå snett så jag kanske bör packa mycket idag. Får dock se om jag har tid. Men nu tvättar jag iallafall och har precis ätit en stor frukost. Kommer nog sakna frukosten i USA, har hört att den inte är så... nyttig?

Igår fixade jag med alla papper som jag ska ha med mig. Kikade igenom allt och la allt jag ska ha med mig i en plastficka.

När det gäller jackor och skor så går mina tankar just nu såhär;
Jag ska ha med mig, 
- skinnjacka, åka i
- en vindjacka (ifall det blir för kallt, tex i NY)
- stövlar, att åka i
- converse
- gladiatorsandlar
- flipflops (som även kan funka som badtofflor i duschen på skolan då det rekomenderades att ha med sig. Och jag är lite mesig vad gäller offentliga duschar och golven där, så det är nog en bra idé att ta med)
- två par heels. Då tänker ni väl "är hon galen?". Nä, men jag tänkte ha med mig ett par heels som jag älskar. Som jag kan ha om jag går ut. Sen har jag ett par typ sommarheels. som kan funka till vardags också till lite finare tillfällen. Köpte dom i Tokyo och dom är superfina. Men jag vet inte, får se om allt får plats. Dom är inte så viktiga.

Ja, det är väl det. Sen ska jag ta med mig short, ett par jeans, leggings, tshirts, linnen, långärmade tröjor och någon tjocktröja att åka i. Underkläder såklart. Och sen en massa småtjaffs.

Hur låter det?

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0