VISA - check

Fick mitt VISA idag! SUPER!! Haha, dom kunde minsann inte fixa det till mig så jag fick det igår på ambassaden, men dom kunde skicka det så att jag fick det idag? Haha. Jaja. Nu är det bara det sista som ska fixas innan jag åker den 21 mars. Snart alltså. Galet.

Jag ska;
- Jobba imon och fredag
- Växla pengar till dollar
- Köpa de sista presenterna
- Packa allt.
- Förbereda mig mentalt (!!)
- Skypa med min värdfamilj
-Säga hejdå till familj och vänner
plus min prinsessa (min katt) och misan (min hund)
- Fira att Malin fyller 21 år (så glad att det hinns med innan jag drar)
- Städa mitt rum
- Få kontakt med någon som åker samtidigt som mig. (Blir nog svårt eftersom jag hittills inte hittat någon som åker samtidigt som mig. Kan bli att jag åker helt själv. Men eftersom det är direktflyg så klarar jag mig nog.)
Inte allt i ordningen jag skrivit som ni kanske fattar.

Ja, det var väll allt? Blir några hektiska sista dagar antar jag.

Fick schema idag till skolan i Oakdale. Blir ju NYC tripp på eftermiddagen den 4 dagen.. HUR COOLT KOMMER INTE DET BLI? Jag dör.

xoxo
isa


Skolan i Oakdale, Long Island.


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Vad roligt! :)

2011-03-16 @ 21:55:19
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: marie

Åh vad roligt, hoppas du får det bra där!

2011-03-17 @ 00:51:38
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

2011-03-17 @ 13:43:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0