Watching Bolt

Hallå. Idag har jag spenderat hela dagen med min fyraåring i princip. Har inte jobbat, men hänger ju såklart med familjen när jag är här hemma även fast jag inte jobbar. Iallafall nu i början. Min värdmamma jobbade hela dagen och kom hem vid halv åtta tiden ungefär. A var på birthday party idag. Så vad gjorde vi idag? Lekte med Lego som är väldigt omtyckt. Eller "wego" som det heter enligt E, eftersom han inte kan säga L. Så söt. Man måste tänka noga när han pratar och lyssna, för en fyraåring som pratar, kommer på sina egna ord ibland, inte kan säga L och som pratar amerikanska.. Ja, ni förstår. Jag säger "What" rätt många gånger.

Vi kikade också på Bolt och lekte med dockor. Fick mitt schema idag av min värdmamma. Dom har ett veckoschema för alla nere i köket där jag kan se om det kommer upp några förändringar, såsom att A ska på en audition. Det är i princip det som kan ändras. Annars har jag väldigt slappt schema. Imon jobbar jag från 7 till senast 12.30 (kan bli tidigare, men senast då). Sen ska jag och min värdmamma ut och köra här i PTC så jag får se hur det ser ut här i staden. Sen ska jag även vara med och se hur middagsrutinerna och hur läggrutinerna ser ut så att jag lär mig :) Sen jobbar jag tis och ons och är ledig tors-sön. På måndag nästa vecka ska vi till Ohio. Fick också reda på att jag är ledig från den 16-28 april typ. Kommer inte ihåg datumen, men typ dom för då är det judisk högtid. Får se vad jag hittar på då. Kan ju vara kul och resa någonstans om jag har råd :)

Nu måste jag sova.

Ska visa bilder från skolan och NYC någon dag när jag har tid och ork. Men ni kan få smakprov på en bild nu.

xoxo
isa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0