We pray for Japan

Hemskt det här som har hänt i Japan. Tar lite extra i hjärtat när min brorsa bor där och jag har varit där 2 gånger. Ett sååånt vackert land (eller ja, bara varit i Tokyo så) och fina och ödmjuka människor som bor där. Tycker det är så hemskt. Sen är det ju inte jordbävningen som ställt till det, utan tsunamin. Nu har hela våran familj varit med om en tsunami. Eller ja, varit i ett land som drabbat av en tsunami. Thailand 2004 och Japan 2011. Vi drar oss till sånna länder antar jag..

Nu vet jag inte hur stor dödssiffran är, men hoppas verkligen inte att den blir alltför stor.
Mina tankar går ut till alla de som på något sätt drabbats av denna hemska händelse! 

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så himla hemskt allt som hänt där :/

2011-03-16 @ 20:48:31
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0