Wonderchild

Har varit här i staterna i en vecka nu. Och hos min värdfamilj i nästan 4 dagar. Känns som att jag har varit här längre dock. Måste bara säga att jag gillar min värdfamilj sååå mycket. Dom är så himla gulliga och snälla och roliga. Idag körde jag A till hennes kompis, och min värdmamma och E och I följde också med i bilen. Då körde vi förbi en film/tv inspelning där nära hennes kompis gata. Hur coolt är inte det? Vi satt fastklistrade mot rutan och glodde när vi körde förbi.. åtminstone jag. A sa vilken serie dom spelade in för, men kommer inte ihåg nu vilken den var. INTE vampire diaries dock, det spelas in lite utanför Atlanta (hur coolt är inte det?)

Sen har vi bara hängt här hemma och lekt. Måste bara säga att mitt äldsta barn är hur talangfull och smart som helst. Man märker verkligen det med henne. Jag sa det till min värdmamma, att jag tycker hon är så smart för sin ålder, och hon berättade att hon är väldigt smart. Hon kunde prata hela meningar när hon var 1 år. Och tydligen så hade de en vän förut som jobbade som doktor och sa att om man kan förstå mer än 50 % av en 2åring säger för hon var 2 då, så är det bra. Han förstod till 95 % vad hon sa. Därför har hon alltid umgåtts med lite äldre barn. Och det är ingen överraskning att hon är skådespelerska, för man märker på henne att hon passar för det. Hon är supersöt också. Nu smörar jag på här kanske ni tror, men skulle ni träffa henne så skulle ni nog fatta vad jag menade.

Jaja, nog med detta prat om mitt värdbarn. De andra gullungarna får vi ju inte glömma. Dom är lite go dom också. Men lättare såklart att prata och så med A eftersom hon är mycket äldre.

Nu ska jag kika på någon serie eller något och sen sova. Imon börjar jag typ 7-8 igen :) Och sen jobbar jag tills min värdmamma kommer hem och drar sen direkt med min värdmamma och mina värdbarn till Atlanta, för A ska på sin film academy. Så vi kommer typ spendera de 3 timmarna på IKEA eller något. hehe. Jag ska också köra hem från Atlanta sen då också. iiih, scary!

xoxo
isa


Jag utanför "godisbutiken" i skolan
jag ska lägga in fler bilder från NY, some day.


Kommentarer
Postat av: Maximilianadriana

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-06-03 @ 11:44:44
URL: http://maximilianadriana.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0