2 maj

Hej. Idag har jag jobbat en kortis. Började vid sju och slutade runt 12-halv 1 då min värdmamma kom hem. Idag har jag och killarna varit i parken och åkt lite golfbil. Dom gillar det, jag med hehe. Annars har vi varit ute och jag har fått mycket sol på mig. Min värdmamma igår bara "You´re so tan that you´re glowing". Glowing? Känns som att man gör det mer när man är vit, men ja.. Idag sa hon "You´re gonna be a brown bear this summer" för jag är redan rätt brun. Eller ja, rätt och rätt. Jo, men det är jag väl. För att inte ha solat särskilt mycket. Jag får ju färg när jag är ute och leker med E hela dagarna :)

Sen har jag och E tvättat golfbilen nyss. Blev fin. Dock tyckte han och I det var roligare att leka att svamparna var båtar istället och hinken med vatten var ett hav.

Nu ska jag snart duscha tror jag. Ikväll ska jag jobba.. eller kan inte kalla det jobba tycker jag. Jag ska passa/underhålla I medan min värdpappa läser för E. Går på 20 min kanske, så liksom ja. Senare ska jag till Starbucks och möta upp Anna och Lisa. Vi ska ha språklektion. HAHA. Ja, nu ska man lära sig tyska alltså :) Kan ju alltid vara kul att kunna lite basic stuff sådär!

xoxo
isa


Vi tjejer (minus Anna som knäpper kort och Elif som kom senare) i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0