An gard

Idag har jag jobbat. Började runt 10tiden imorse och jobbade till typ 6 ungefär. Skulle egentligen jobbat till halv åtta, men min värdmamma kom  hem tidigare. Vad har vi gjort idag? Hängt ute bara och bakat muffins (eller ja, A bakade mest och dom blev helt okej men inte helt perfekta för vi glömde en ingrediens hehe) och spelat lite baseboll. Eller jag och deras granne spelade lite, så gott vi kunde hehe. Skulle gärna vilja se en basebollmatch på tal om det :)

Jag har börjat försöka lära E lite svenska. Försöker lära honom att säga "Jag älskar dig" och han säger det rätt bra. Han kommer dock inte ihåg meningen så jag måste påminna honom. Men eftersom "I love u" är hans favoritmening, seriöst får man höra det varje dag och han kan säga det till helt främmande människor (haha alltså han är för härlig alltså). Iallafall så lekte vi idag att vi fäktades. Varje gång vi gör det så säger jag "An gard" som man säger. Vet inte vad det betyder, men man säger ju så iallfall när man fäktas.. eller? Jämt när jag säger det så säger han surt "NO, Im guard" haha.

Imon jobbar jag från typ 7 till 12 ungefär, sen ska jag nog hjälpa min värdpappa natta barnen på kvällen och sen ska jag till Starbucks med Anna och Lisa (vi bestämde det precis haha) och ha språklektion ;)

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0