Äntligen här

Destination: Pennsylvania.
Är framme hos Julia nu i Pennsylvania. Är sjukligt trött för har inte sovit ett piss inatt. Sarah, en tysk aupair, skjutsade mig till flygplatsen inatt. Jag var tvungen att sova hos henne innan sa hon, men hon missade att berätta att vi skulle dela säng. Hennes säng är inte så stor. Tror ni jag fick någon sömn? NEJ. Irriterande, men jaja.
Jag har väldigt svårt att dela säng med andra människor, särskilt om det är en liten såklart. Måste ha stort utrymme när jag sover.

Jaja. Vi åkte till flygplatsen runt halv fem och var där runt fem tiden. Mitt plan gick halv sju så jag fick vänta ca 20 min vid gaten, helt perfekt ju. Resan gick jättebra och fort. Tog två timmar att flyga, 40 min uppe i luften. Sen kom Julias värdpappa och två av hennes värdbarn och hämtade mig på flygplatsen. Hade dock inte ens sett ett kort på Julias värdpappa så jag var ju lite fundersam över om jag skulle hitta honom, men det gick bra.

Julias hus är jättestort och superfint måste jag säga. Är lite avundsjuk på hennes rum, så mysigt! Hennes bil är jag också avundsjuk på.. he he. Nu är hon och hennes två yngsta värdbarn på musiklektion och jag har duschat. Senare ska jag hänga med dom på simlektion och ja, bara hänga med dom hela dagen. På kvällen ska vi ut och käka med Julias aupair vänner :)

Känns så roligt att vara här och roligt med lite miljöbyte.

Haha, på flygplatsen så fastnade jag i security checken. Eller fastnade och fastnade. Jag hade glömt att ta ut min vattenflaska. Eller glömt och glömt.. jag sket i det helt enkelt för jag såg ingen papperskorg. HAHA. Iallafall så ska säkerthetskillen kolla igenom min väska och får syn på mina kakor som jag köpt inför resan och säger "how can u be so skinny when u eat cookies and stuff?" lite skämtsamt. haha. I dont know sa jag.

xoxo
isa


En gammal bild på Julia i Ayia Napa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0