Boende

Håller på att leta boende till NY resan för fullt. Trodde jag hade hittat bra hostel förut, men de funkade inte. Ett låg i Brooklyn och ett fanns inte tillgängligt de datumena vi tänkte åka. Men har hittat ett bra hotell nu, som Anna tipsade om, som ligger precis på Times Square. Kostar visserligen ca 80 dollar per natt, men ändå inte så farligt för att vara ett hotell precis på manhattan och Times square, tycker jag iallafall. Får se. Jag ska höra lite med min värdmamma och sen med Erika och Julia som jag ska bo med. Vi ska ju åka med Julia, min syrra, och hennes kompisar också, men tror det är enklast om vi fixar boende på eget håll eftersom vi ska bo fre-sön och dom lör-mån? Är inte riktigt säker.

Någon som har nå bra tips på hotell/hostel/vandrarhem/anything mitt på Manhattan? :) Tacksam för alla råd och tips som kommer in :)

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Sv: Jag följer redan Filippas blogg och så. Försöker få lite kontakt men det är lite svårt. Gissar på att hon har fullt upp med allt där nere just nu :)

2011-05-07 @ 08:45:39
URL: http://mybigadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0