Empire state of mind



Gissa vem som ska till NYC igen? JAG! Hehe. Beställde flygbiljetter idag. Torsdagen den 26 maj så åker jag till Philadelphia (blev billigast så) och tar tåget till Julia och sover en natt där. Sen tar jag tåget till NYC på fredagen och är där till på söndag. Vilka det blir är inte helt säkert än. Det blir antagligen jag, Julia och hennes kompisar och Erika. Kanske Julia som jag träffade på aupair skolan också. Vart vi ska bo är inte heller helt säkert än. Det håller vi på att planera. Kan ju skriva mer sen när vi har alla detaljer klara. Men till NYC ska jag iallafall ;) Och UT ska jag iallfall.. hehe.. Och ska ÄNTLIGEN få träffa älskade Erika :) <3

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0