Fredag den 13nde

Hejsvej. Inatt mådde jag riktigt dåligt. Hade så ont i magen och ja, mådde inte bra i magen om man säger så. Orkar inte ha magsjuka igen, om det nu är det. Funderar dock om det beror på maten som jag åt igår. Om kyckligen kanske var dålig eller om maten helt enkelt var för stark. Jag har ju lite känslig mage, hehe.

Så idag har jag bara legat inne på mitt rum och glott. A kom in nyss till mig och ville sminka mig. Jises säger jag bara, too much av allt om man säger så. Men det är bara le och vara glad och säga att det ser bra ut så blir hon glad. Haha. Ikväll ska min värdfamilj fira mig, tror jag (jag fyller 21 imon för er som inte visste! haha. Pontus har redan grattat mig, för jag är ju redan 21 nu i Japan). Min värdmamma nämde något om det igår. Får se vad som händer. Annars blir det en fortsatt lugn dag och kväll för mig. Hoppas att min mage mår bättre imon, för då blir det poolhäng på dagen och sen utgång med tjejerna på kvällen :)

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0